Aby sme Vám mohli ponúknuť kvalitné služby a pokročilé funkcie, využívame cookies. Prehliadaním tohto webu s týmto súhlasíte.
Rozumím
X
Naviac Vám budeme posielať novinky, akcie a zľavy.
Party začína u nás…
OBĽÚBENÉ PRIHLÁSENIE
X

VSTUP PRO REGISTROVANÉ

Nákupný košík je prázdný

REKLAMÁCIE

MojaParty E - SHOP REKLAMÁCIE

Ako reklamovať?

 

Kupujúci je povinný pred prevzatím tovaru skontrolovať celistvosť zásielky obsahujúcej tovar, prípadné poškodenie zásielky je nutné riešiť na mieste priamo s predávajúcim (osobný odber), kuriérom resp. doručovateľom spísaním záznamu.

V prípade reklamácie tovaru (nie zásielky!) zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu predávajúceho, spolu s riadne vyplneným reklamačným formulárom, kópiou faktúry a daňového dokladu o úhrade. Tovar zašle kupujúci ako balík, riadne zabalený tak, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu. Predávajúci však neprijme reklamovaný tovar zaslaný ako balík na dobierku.

Ak je reklamácia opodstatnená, má kupujúci právo na odstránenie vzniklej vady. V prípade, že vada tovaru je  neodstrániteľná, nahradí predávajúci kupujúcemu vadný tovar novým, alebo po dohode tovarom iným, pričom dôjde k doplateniu, alebo  vráteniu  cenového rozdielu.

Reklamáciu vybaví predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcim.

Súvisiace dokumenty:

MojeParty.cz s.r.o.
K Bílému vrchu 2912/3 193 00 Praha 9