Aby sme Vám mohli ponúknuť kvalitné služby a pokročilé funkcie, využívame cookies. Prehliadaním tohto webu s týmto súhlasíte.
Rozumím
X
Naviac Vám budeme posielať novinky, akcie a zľavy.
DOPRAVA NAD 50 € ZADARMO
OBĽÚBENÉ PRIHLÁSENIE
X

VSTUP PRO REGISTROVANÉ

Nákupný košík je prázdný

REKLAMÁCIE

MojaParty E - SHOP REKLAMÁCIE

Ako reklamovať?

 

Kupujúci je povinný pred prevzatím tovaru skontrolovať celistvosť zásielky obsahujúcej tovar, prípadné poškodenie zásielky je nutné riešiť na mieste priamo s predávajúcim (osobný odber), kuriérom resp. doručovateľom spísaním záznamu.

V prípade reklamácie tovaru (nie zásielky!) zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu predávajúceho, spolu s riadne vyplneným reklamačným formulárom, kópiou faktúry a daňového dokladu o úhrade. Tovar zašle kupujúci ako balík, riadne zabalený tak, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu. Predávajúci však neprijme reklamovaný tovar zaslaný ako balík na dobierku.

Vrátenie cez Zásielkovňu (zdarma)

Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabaľte ako balík.

A) Vrátenie cez výdajné miesto

Do balíčku vložte vyplnený reklamačný formulár.

Vyberiete si najbližšiu Zásilekovňu s podacím miestom na www.zasielkovna.sk/pobocky   

Na prepážke uveďte kód "92149893".

Odovzdajte balíček a dostanete potvrdenie o jeho prijatí.

Nič neplatíte.

 

B) Vrátenie - zaslanie poštou

Alebo v prípade, že nemáte výdajné miesto Zásielkovne v blízkosti, balíček zašlite poštou na adresu:

Zásielkovňa.sk

ID 92149893

Kopčianska 82 / A

851 01 Bratislava

 

Potom nám pošlite doklad o zaplatení poštovného.

 

Ak je reklamácia opodstatnená, má kupujúci právo na odstránenie vzniklej vady. V prípade, že vada tovaru je  neodstrániteľná, nahradí predávajúci kupujúcemu vadný tovar novým, alebo po dohode tovarom iným, pričom dôjde k doplateniu, alebo  vráteniu  cenového rozdielu.

Reklamáciu vybaví predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcim.

Súvisiace dokumenty:

MojeParty.cz s.r.o.
K Bílému vrchu 2912/3 193 00 Praha 9